مفهوم کسب و کار اینترنتی چیست؟
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

مفهوم کسب و کار اینترنتی چیست؟

یکی از انواع کسب و کار است. انواع ایده کسب و کار اینترنتی اصولا شامل فروش دو دسته از محصولات می‌شوند. نوع اول محصولات فیزیکی مانند کتاب، لباس، غذا و لوازم آرایشی و بهداشتی و سایر محصولات این چنینی هستند. نوع دیگر محصولات که می‌توان به صورت اینترنتی آنها را به فروش رساند محصولات دیجیتالی مانند کتاب‌های دیجیتال، فیلم‌های آموزشی، وبلاگ‌ها و مواردی از این قبیل هستند.

در واقع به لطف محبوبیت استفاده از اینترنت در سطح جهان این روزها دیگر درامد اینترنتی واقعی برای کسانی که می‌خواهند درآمدی اضافی داشته باشند کاملا امکان‌پذیر و دست‌یافتنی شده است.

خصوصاً در دوران همه گیری ویروس کرونا ایده کسب و کار آنلاین و اینترنتی خصوصا در منزل، بهتر از سایر مشاغل توانسته‌اند پیشرفت کنند، زیرا محدودیتی برای انجام آن‌ها وجود ندارد و حتی به صورت دورکاری نیز می‌توان آن‌ها را انجام داد. آن‌چه که باعث تشویق مردم به خلق یک ایده کسب و کار اینترنتی می‌ شود این است که این پروژه‌ها و کسب و کارها به هزینه اولیه بالایی نیاز ندارند و درآمد حاصل از آن‌ها سود خالص است.

اگر به فکر راه‌ اندازی یک کسب و کار اینترنتی پرسود هستید می‌توانید از مشاوران دکتر ویز کمک بگیرید تا شما را در این مسیر یاری کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 16 دی 1402برچسب:,
ارسال توسط پول دوست